7 jan. 2011

Fick ett akut habegär!

Sara skrev ett par rader om Casalls vårkollektion och jag var inte sen att gå in och kika. Hon nämner även en “working pant” med hängslen och jag blev kär! Hur coolt är inte det här? Hur skönt bör det inte vara att slippa “glipan” mellan byxor och tröja när man kör Yoga? Mitt habegär blev därmed oerhört stort! Jag vill ha!!!!

image

Ett annat habegär som väcktes tidigare idag är detta paket som man kan handla på Akademibokhandeln.

yoga Men jag vet inte vad som flög i mig när jag gick in i affären för att handla med mig det hem. Dumsnålhet, idioti eller lathet. Vad vet jag? Men hem kom det inte.

Detta har resulterat i att jag nu sitter i soffan oerhört irriterad på mig själv och funderar på vad det var som brann i huvudet på mig!

1 kommentar:

Suzan sa...

brallorna är ju lite fulsnygga! =)