2 jan. 2011

1 av 30!

Ajajaj… det kommer bli jobbigt att ta sig upp ur sängen i morgon! Det känner jag redan nu!

Timme 1 av 30
Så har jag då äntligen hittat tillbaka till gym:et och jag tog några försiktiga steg bland vikter och skivstänger. Jag körde tre tiset med överkropp/ben/mage i varje “slinga” och varje triset 2*15.

Innan och efter la jag in 10 respektive 20 minuter på löpbandet där jag i början hade fokus på att bli varm och i slutet att bli ordentligt trött! Jag kände dock att det va någon vecka (eller det e nog ännu mer när jag tänker efter) och ganska mycket onyttigheter sen sist jag tränade. Det va tungt idag!

Men nu är den första timmen avklarad, nu gäller det bara att rulla på och bita i! Jag vet ju att det kommer vara segt i morgon, men det släpper ju om några dagar!

Inga kommentarer: