25 apr. 2010

AW på Sportlife Odenplan!

I fredags var jag på en riktigt trevlig AW som tog sin början på GI Boden tillsammans med Lotta och Ella! Det gäller ju att ladda med energi om man ska göra av med den samma under nästan två timmar!

Les Mills After Work
Efter att ha blivit avprickade och fått en fin påse med bland annat ett par sköna GoCoCo strumpor, svidade vi om till kvälles AW outfit och gick in i spinningsalen då kvällen skulle starta med just detta. 20 minuter RPM lett av Leon, en dansk man som det visade sig, va ett riktigt energiknippe!

Efter RPM följde sedan BodyPump, BodyJam, BodyCombat och slutligen BodyBalance.

pump åsa

Åsa, som har tagit bilderna som jag har lånat
och ordnat kvällen perfekt!

Om Pumpen finns inte så mycket att skriva om. Jag vet inte om jag gillar eller ogillar Pump, jag tycker faktiskt mest att det är ganska trist. Styrketräna vill jag göra i gym:et inte i den stora salen!

leon åsa Den galne dansken!

Däremot är Combat riktigt kul! Det va länge sen jag gick på ett Combat pass, men det måste verkligen bli ändring på det. Där får jag verkligen skärpa mig!

Combat (åsa) 
Så kommer vi till dansen. Nä, jag e ingen danstjej och kommer nog aldrig att bli det om jag inte befinner mig på galej med en färgglad drink i näven!  Men jag gjorde mitt bästa och krockade faktiskt bara en gång!

 Dans åsa 
Vi avslutade med Balance vilket va riktigt skönt. Tyvärr fick jag kramp under vänsterfoten, vilket jag kan få ibland. Men när jag väl hade rätt ut det kunde jag sträcka ut min arma kropp och sedan tillåta mig själv en skön avslappning efter gott utfört arbete!

fnissiga flickorFnissiga flickor! Bilden är lånad från Em!

Som avslutning på kvällen bjöds det sedan på bubbel i träningssalen och sedan vände jag och Ruth näsorna mot en kall öl på en närbelägen Irländare!

alla 
Tack tack söta Åsa och Les Mills för en fantastisk kväll!

Inga kommentarer: