29 maj 2009

Upprop till dig som ska springa Marathon i morgon!

som ni förstår blir det väldigt lite träning i den här bloggen en stund framöver. Visst ska jag försöka springa lite trots min röda arm, men jag ska nog vänta några dagar och vänta tills de anti inflamatoriska tabletterna har fått göra sitt!

Så i brist på egen träning, får man helt enkelt glo på när andra svettas! Därför har jag ett upprop till Er alla som skall springa Marathon i morgon. Gå in på Saras blogg  gör som hennes uppmaning så lovar vi i våran tur att hejja fram Er så gott vi kan!

Fram till dess ska jag åka till lillasyster och äta min egen födelsedagsmiddag! Jag och syster har nämligen bytt, så när jag fyller år lagar hon middag, när hon fyller är det sedan min tur! Smart va!

2 kommentarer:

Terese sa...

Hejja Hejja Hejjjjjja!!!

Pernilla Hult sa...

Grattis på Pernilla-dagen!