19 maj 2009

/(/¤”(¤)”((#(¤”/¤(¤&/”(#(?=)!))#(“)(/#¤

Jag är arg, jag är så arg och så frustrerad att jag inte vet vad jag ska ta vägen! Jag är arg på min kropp och framförallt min högra handled som idag återigen sagt upp sig under ett PT pass! Nu sitter jag med is runt handleden, frustrerad och irriterad på att jag inte kunde genomföra hela min träning!

Det som dock är bra är att det är långhelg och jag kommer att kunna vila handen ganska ordentligt eftersom jag inte kommer vara på jobbet.

Men vi hann i alla fall träna en dryg halvtimme innan handleden gav upp och började svullna ordentligt Under denna tid han jag och Erick köra skiten av mina ben och börja med lite ryggträning. Sen, under en “drag-övning” gick det inte längre!

Nu ska jag sätta mig och sura ikväll, äta antinflamatoriska tabletter och sedan ladda inför morgondagens spinningpass tillsammans med Ciz. I huvudet ska jag köra mantrat som Erick gav mig, detta är ingen fara, vila och rehab och du är tillbaka igen nästa tisdag!

4 kommentarer:

Ciz sa...

GAH! Dumma handled!

Em Löfgren sa...

handleden var dum. men kanske förlåten? av all din träning att dömma är din kropp normalt väldans lojal?! inte sant! så pyssla om handleden tills den slutar grina och sen kör ni igen! Det är laganda det!
lycka till!

Ciz sa...

Förresten var spinningen lika fet-jobbig som vanligt i morse. Mitt nya favorit plågo-pass! Lite väääääl mkt Eurovision kanske, men det får man stå ut med så här års! Nu trallar tom jag på "Ajm in lööööööv, with a färytääääääil...."

Miss Agda sa...

Usch neeej! Dumma handled! Men var positiv: vila den ordentligt och TRO på att den bli bra snart.Då är ni tillbaka,du o handleden, efter helgen igen!
Kram