25 maj 2009

Ett kärt återseende!

Idag har jag träffat en gammal bekant och fått ett kärt återseende! Jag har känt mig hemma och blivit välkomnad med stora famnen. Jag har nämligen besökt mitt gamla “lunch gym” dvs gymet på Danderyds Sjukhus.

Jag hade ett möte på förmiddagen som gick kvickare än beräknat och fick med ens tid att svänga förbi egentligen bara för att säga hej. Men väl där och med träningsväskan hängande på axeln blev det med ens en självklarhet att utöva lite träning oxå!

Eftersom jag och Erick har flyttat fram min PT timme till fredag kände jag mig manad att köra lite axlar och mage. Benen skulle få sitt senare och bröstmusklerna känns fortfarande av efter helgens Pump pass, så axlar fick det alltså bli!

Lika effektivt som vanligt var träning, dusch och skitprat avklarat på mindre än en timme och jag kunde återvända till mitt arbete både nöjd, lycklig och framförallt hungrig igen!

Inga kommentarer: