10 juni 2008

Spinning med min träningskompis.

Alla tjatar om hur viktigt det är med uppvärmning, idag har jag kört 55 minuter av den varan allt inför morgondagen!

Spinning
Av mailet som kom igår kunde jag idag utläsa att det var spinning inplannerat för mig och min träningskompis! Sagt och gjort begav jag mig till Hötorget och i god tid placerade jag mig på cykeln som skulle ta mig både uppåt och framåt i min under mina fötter och i min fantasi! Passet hölls av Kändis Terese andra hälft Glenn och var både backigt, kurvigt och även väldigt kvickt! Roligt va det men jag tyckte allt det va lite synd att han inte vågade köra fotbollslåtar istället för sin vanliga musik!

Idag var skönt att få trampa igång mina ben som har kännts både tunga och stela på ett underligt sätt de senaste dagarna. Det har nästan kännts som jag sprungit flera mil utan att ha tagit ett löpsteg. Men nu känns det något bättre och jag hoppas på en ännu "lättare" känsla i benen i morgon då dubbelpasset Pia/Terese väntar! Alltså va dagens pass en utmärkt uppladning och uppvärmning inför morgondagen!

Träningskompisar
Jag har turen att ha skaffat mig ett par väldigt goda och galna träningskompisar som både peppar mig till oanade höjder och tar mig i örat när jag behöver det. För mig har det varit och är jätteviktigt att ha träningskompisar. Nu har det startat en site som heter Träningspartner.nu som är till för alla Er som inte har min tur att träffat Era peppkompisar! Gå in och kolla vet jag!

Inga kommentarer: