11 juni 2008

AJ hördes det genom fönstret igår!

Självklart satt jag, som många andra i detta avlånga lad och tittade på fotbollen igår! Det gjorde även en av mina grannar och hanns kompisar! Det sjöngs nationalsången som bara pojkar kan göra inför ett stort sportevenemang och det skreks JA och NEEEEJ många gånger innan Super Zlatan tillsist gjorde mål!

Det roligaste va dock när samme Zlatan fick en spark rakt på sina ädlare delar. Då skrek dessa pojkar rakt ute ett AJ som hördes i hela Hägersten! Själv satt jag ett par trappor ner och smålog för mig själv, inte åt stackars Zlatan utan åt pojkarna som verkligen kände med honom!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan säga att vi var ett helt tjejgäng och vi skrek också "aaaaaj"...

Sofy sa...

Ha, ha, ha... när vi såg reprisen kved vi också, allihop, både töser och grabbar! fy fasen...

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ja, jag kved jag me... men först när jag såg reprisen. Grabbarna ovanför kved redan live och sedan blev det värre till reprisen.