12 juni 2008

Jag har ju testat lite här under våren och är skylldiga Er redovisningar. Vi börjar med Detox!

Att använda Detox är lätt, man ska dricka 12 ml utblandat i ca 1 liter vatten under dagen. Man får äta precis som vanligt men komma ihåg att dricka tillräckligt mycket vatten under dagen för att "forsla ut" slagg och annat elände ur kroppen. Lätt som en plätt alltså! Men, man får inte vara så kräsen för smaker, för någon smaksensation är det inte. Tipset är att dricka den riktigt kall eftersom den då inte smakar fullt lika illa!

Det där med att man dricker massor med vatten har ju till följd att man (läs jag) sprang på toaletten i princip hela dagarna och fick en egen "fil" i korridoren på jobbet som nu mer kallas för Nillas panikfåra!

I övrigt då? Dag tre fick jag enorm huvudvärk! Det ploppade upp gula finnar i ansiktet efter ett par dagar, som verkligen kom upp över en dag! Toalettbesöken avtog med tiden, men fortfarande var det PANIK utan förvarning så att säga... Min mage mådde däremot kalas och tyckte att det här med detox ska jag göra fler gånger, svullnaden i magen som man ibland kan drabbas av blev som bortblåst!

Så vad säger jag då? Tja, en kul grej att testa, men inte så mycket mer. Tror man kan få exakt samma effekt med bra mat och mycket vatten! Men visst, vill man prova så varför inte!


Inga kommentarer: