2 juni 2008

Spinn spinn spinn!

Ordningen är återställd, idag va det dax för spinning!

Pias loopar
Äntligen skulle jag få trampa med benen i en spinningsal igen tillsammans med Puman. Tyvärr hann jag inte med det tidiga 17 passet utan fick nöja mig med det som började 18. Men det gjorde ingenting, jag tog i för kung, fosterlandet och viloveckan under de passet jag körde, så jag fick ut väldigt mycket ändå.

Dagens pass gick i loopar, 4 stycken för att vara exakt. Så efter uppvärmningen så var det 2 minuter backe följt av 4 stycken 60 sekunders intervaller med 30 sekunders vila emellan. Å så tog vi allt fyra gånger. Trampade ut benen i 1 minut och avslutade allt med 4 minuter backe med stort B. Om det va jobbigt? Självklart! Jobbigt men underbart. Jag sätter min största respekt till Puma som körde både klasserna!

Middag
Nu ligger middagen i magen och duschen känns väldigt lockande! Sen blir det tidig Natti natt för i morgon väntar ännu mer träning!

1 kommentar:

Puma sa...

äsch, respekt till dig!