28 juni 2008

Kalas, kalas och konsert!

Nu har jag avverkat alla veckans kalas! Farmor firades igår på restaurang i Gamla Stan! Blir man 85 år gammal så ska man firas ordentligt och det var precis det som genomfördes! Middag med god mat och gott vin, trevligt sällskap och mycket prat! Jag mötte upp syster efter jobbet på Debaser för att sedan gå upp till resturangen och möta upp mamma, pappa, faster med man och farmor och när alla var mätta och belåtna vände vi näsan hemåt och jag somnade sött med näsan under boken jag försökte läsa.

Idag har jag varit hos syster igen och hälsat på alla flickor och barn som var bjudna hemma till syster. Elmer, Leonea och Hjalmar hade alla vuxit och var glada och deras föräldrar lika så. Det bjöds på buffemat och kaffe samt mycket skratt och fnitter.

Ikväll väntar konsert på Zinkensdams IP. Kent och Tåhström ska spela och jag och syster ska lyssna (tillsammans med ett par hundra till). Inte alls plannerat, men ack så roligt det ska bli. Så nu ska jag slänga på sterion så jag kommer i stämning! *skrattar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska också på thåström. Han är min all time favorit!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Vi, jag och syster, spontanköpte biljetter på ATG i Telefonplan tidigare idag! Så detta va inte alls plannerat! Men kul ska det bli i alla fall!

Vem vet, vi kanske springer på varandra *s*