10 juni 2008

Lunchträning allá Puma

Puma brukar vara snabb på hennes lunchträningar så inspirerad av min träningskamrat, med klockan som min värsta fiende, hastade jag ner till gymet!

Styrketräning
Dax att aggera, dax att utföra, dax att leverera! Detta var mitt motto under lunchens snabba pass! Så emellan möten, mat och champanj (ja jag har faktiskt druckit champanj idag, mer om det senare) så kutade jag ner till gymet för ett kvickt styrketräningspass för bröst och triceps.

Bänkpress
Bröstpress med hantlar i superset med
Bröstflyes med hantlar

Stång mot panna (liggandes på rygg) i superset med
Stång mot mage
Puschdowns - vanliga i superset med
Puschdowns - omvända

Stående baksida axel med hantlar

Detta tog exakt 25 effektiva minuter och med dusch och lite stretch 35! Det kallar jag ett expresspass allá Puma det!

Champanj
När jag kom tillbka va det dax att skåla i lite champanj (jag drack nog 2 munnar eftersom jag tyckte det smakade "rävgift") för att sedan bli bjuden på lunch! Vi firade ett projekt som äntligen har nått sin hamn med lyckat resultat och eftersom jag faktiskt inte visste om att jag skulle vara med, var det ännu roligare att både bli uppmärksammad och ihågkommen för det jobb jag bidrog med!

Snart väntar kvällens spinning och sen ska jag hejja på Sverige tills jag blir aldeles hes i halsen!

2 kommentarer:

Puma sa...

Duktigt Nilla - och MYCKET hann du med dessutom!!

Cizzi sa...

vilken härlig dag =)