6 juni 2008

Min nya racer!



Här är den, min nya racer! Men ni ska inte tro att den kom levererad i detta skick! Icke kan jag säga! Det tog mig hela kvällen att få den att se ut så här. Från affären kom den i ett paket där det mesta satt löst!

Nu fattas bara en viktig komponent innan jag kan ge mig ut på premiärturen, jag har nämligen inge n luft i däcken eftersom jag inte äger någon pump och denna, minst sagt prekära miss, konstaterade jag när jag hade kommit hem. Däremot fick jag med mig både hjälm och lås (vilket förövrigt, ja låset alltså, är omöjligt att motntera på detta fartvidunder!).
Så nu ska jag ta mig till närmsta affär som säljer cykelpumpar, äta lunch med M och sedan snabbt som blixten ge mig ut och provtrampa min aldeles egen racer!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Å grattis till din nya cykel. Finns inget härligare än att cykla utomhus i det här vädret. Hoppas du hittar en pump bara, för annars blir det jobbigt :)

Cizzi sa...

vad härligt med en cykel. jag fyller år nästa helg så jag hoppas ;)

Puma sa...

kul med en cykel!!!! jag vill också ha!