24 sep. 2007

Två snabbpratande herrar!

I brist på annat får man lita till radio

Fotbollsderby
Helst av allt hade jag velat se derbyt mellan AIK och Djurgården live, det näst bästa är att se det på TV och när det inte finns några andra alternativ så får man lyssna på radio! Det är det jag gör idag. Webb-radio till på köpet! Igentligen är det rätt bra med radio eftersom man kan göra annat medans man lyssnar, som att gå på prommenad eller städa. Idag blir det dock ingenting av med varesig det ena eller det andra, idag sitter jag i soffan och lyssnar!

Ikväll hade jag faktiskt tänkt att jag skulle träna, men så blev det inte. Jag var hungrig som en hel vargflock när jag sent om sider lämnade jobbet så det var bara att vända näsan mot spisen och kastrullerna för att så fort som möjligt ordna till lite mat. Idag blev det pasta med köttfärssås och eftersom jag lagade mat för ett halvt kompani så har jag matlådor i alla fall i några dagar! Praktiskt!

Planer för morgondagen
I morgon har jag fått en utmaning eller i alla fall ett förslag från Puma att köra 90 minuter spinning på kvällen. Jag har aldrig vågat mig på ett 90 minuters pass, så jag är lite i valet och kvalet om jag skall våga mig på det. Jag får fundera på det tills i morgon och känna hur benen mår när jag vaknar till liv! Men lite sugen är jag allt!

Inga kommentarer: