5 sep. 2007

Jag ser ut som Annie!


Jahap... då sitter jag här igen, sugen på förändring och olidligt trött på mitt ruft till hår!

Det går i vågor!
Det va väll inte riktigt ett halvår sedan, men nästan, när jag kände ett sånt här sug efter att sätta saxen i håret och göra något radikalt! Jag vet att det va samma desperata "bad hairday" som jag har idag och då liksom nu satte jag mig här på jobbet en lugn stund och surfade på frisyrer i hopp om att hitta något inspirerande! Och tyvärr har jag hittat nått, kanske jag inte skall klippa det så kort, kanske att jag inte skall klippa mig alls, kanske skall jag spara det tills dag 100 som jag sagt innan och vänta med denna karamell, eller kanske skall jag boka tid tills i morgon! Man kan säga att det är tur att jag sagt att jag skall träna efter jobbet, för risken till ett spontant besök hos frisören hade annars varit mer än väntat (det va det där med att plannera å så).

Så nu sitter jag här och velar, men jag ska nog i alla fall sova på det! Känns det lika kul i morgon vet man aldrig vad som händer!

Inga kommentarer: