20 sep. 2007

Allt blir inte alltid som man tänkt sig!

God lunch men inställda planer

Lunchen
När chefen bjuder på lunch blev det inställda planer angående min tänkta styrketräning och i stället en god skomakarlåda (ja vet, kanske inte den nyttigaste men väldigt gott). Vi pratade strategi och framtid medans vi tuggade i oss av näringen och detta blev väldigt givande tillslut! Men i stället för kallorier ut, blev det kallorier in och det va ju som sagt va inte riktigt så jag hade tänkt mig!

Gult som solen
Efter jobbet stod jag återigen i valet och kvalet om det skulle bli 45 min gult eller 55 min blått och i dag blev det de gula alternativet. När jag satt där på cykeln slog det mig att det va ny musik för mig eftersom jag inte varit på något gult pass efter den 1 september när SATS bytte musiken till det förkoregraferade (?) klasserna. Jag blev besviken. Tyckte inte alls musiken va bra, det va ett litet hattigt pass men visst, trött och svettig blev jag!

Väl hemma igen har jag återigen ätit blodpuddning med laktosfri keso, lite lingonsylt och rivna morötter. Allt för att hjälpa blodet att bli bättre i min kropp!

I morgon är det återigen fredag och snart är det helg! Det skall bli skönt!

Inga kommentarer: