18 sep. 2007

Blå, blå trampor!

Det blev de blå!

Nytränad, nyäten och allmänt mysig!
Nu är träningspasset över och det blev det blåa med Glenn på Hötorget! Jag skall sanningsenligt säga att jag inte riktigt orkade alla 55 minuterna (eller 35 min som konditionsdelen faktiskt är). Jag körde på i 30 minuter, hårt och så det sved i vaderna och den sista låten orkade jag inte fullt ut utan "återhämtade" mig fram till spurten i slutet när jag återigen gav allt som fanns kvar! Jag är i alla fall oerhört stolt över min insats och glad över att jag återigen får träna!

Tänk att det e så, för 1½ år sedan hade jag aldrig kännt så här, då hade jag varit glad att jag inte fick medans jag idag är glad att jag får, får träna och får ta ut mig så mycket det bara går! Får svettas, får känna träningsverken komma smygande, får längta till nästa gång på de oerhört obekväma sadlarna eller de tortyrliknande maskinerna i gymet (ja hantlar e också tortyrredskap, bara man använder dom rätt). Får känna sig trött i kroppen när det är dax att säga hej till Herr Blund!

Södra Teatern
I morgon skall tjejjerna på Södra Teatern och titta på StandUp. Trevligt som tusan om ni frågar mig och med tanke på att det är A:s första "riktiga" dag på jobbet kommer vi nog hinna med lite skitprat med!

1 kommentar:

Terese sa...

Hej! Skönt att du får träna igen :-). Måste erkänna att jag inte riktigt förstod vad du menade i sitt senaste inlägg på min blogg. Men jag gissar att det var någon som glömt sin skiva som skulle köra pass??. Ha det bra!