25 sep. 2007

Snorig lunchträning

Jag är snorig, igen! Tar det aldrig slut?

Lunchstyrka och träningsinspiration
Idag körde jag åter igenom kroppen lite lätt, då det fortfarande känns så det förslår i både ben och axlar sen i fredags. Jag vet, det borde ha släppt för länge sen, men icke och då får man ta det för vad det är. Lade dock lite extra fokus på armar och mage idag utöver de andra så nu bränner det skönt i mellangärdet! Dock känns det i kroppen att jag återigen bygger snor, jag är så trött på att bygga snor nu! Vill inte mera! Men jag tänker leva i förnekelse och inte låtsas om nånting fram tills ikväll! Så det så!

Har även inhandlat nya Fitness Magazine idag. En hel liten tidning med inspiration för bara just mig! Så nu är kvällen räddad!

Å så har jag tappat min klack, eller igentligen inte klacken utan gummi tuten längst ut på klacken, så nu måste jag till skomakaren efter jobbet. Otroligt irriterande!

Inga kommentarer: