13 sep. 2007

Har ni saknat mig?

Jag har saknat Er alla, jag lovar

Träningsförbud
Jag har haft träningsförbud, varit snorig som ett helt barn och trött som en örn... låt mig förklara! Jag va ju hos läkaren och tog massa blod och svimmade som ni kanske kommer ihåg. I fredags fick jag svaren och allt såg bra ut, förutom lite HB värden och annat som går att fixa till. Men jag lades med "träningsförbud" tills jag fått medicin! Nu har jag inte riktigt hållt detta, men jag har i alla fall inte kört några 55 minuters pass på spinningcykeln! Och som om detta inte var nog blev jag snuvig som ett litet barn! Så det enda jag orkat med har varit att jobba, äta och sova (jag blir en man när jag blir förkyld) de senaste dagarna! Det har alltså varit väldigt synd om mig (så det så)!

Så till er som försökt få tag på mig på telefon och jag inte har svarat kan jag bara säga ursäkta mig, men jag har nog sovit eftersom det är det jag har sysslat med på kvällarna den här veckan. Men NU ska jag bättra mig igen och på måndag efterimiddag är det fritt fram med träningen eftersom jag återigen skall till läkaren på måndag och få mitt efterlängtade recept!

Så håll i er vänner, nu är hon tillbaka!

Kramar alla!

3 kommentarer:

Puma sa...

Välkommen tillbaka!

Puma sa...

jag har bytt favoritcykelplats förresten! numera är det inte där inne i mitten som gäller. nu cyklar jag bäst längst ut till höger (längst mot dörren), i mitten av raderna höjdmässigt. så det måste vi testa. då blir det enklare för dig att smita iväg också! förutseende, eller hur! :-)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

hihi ja du e så förutseende! Det låter kalas det!