28 sep. 2007

Laddar inför morgondagen!

Usch! det känns som den här bloggen börjar gå från en träningsblogg till en snuvig blogg, men jag lovar er att senast nästa vecka så skall ordningen åter vara på plats och det skall vara slut på sjudom och elände. Ja menar nu kan det väll inte bli mer, nu måste det vara slut!

Fredagsmys
Så va det återigen fredag och jag sitter i min soffa och myser med mig själv och katten. Ja han e faktiskt inne nu, för ovanlighetens skull, men det e väll kallt även för en med päls kan jag tro. Kaffekoppen står på bordet och middagen ligger redan i magen. Har tom både diskat och plockat fram receptet till brödet jag skall bjuda C på i morgon bitti! Nybakat självklart! Inget fusk här inte!

Eftersom det är så kallt och ruggit ute har jag faktiskt tänt lite ljus här hemma, för mysfaktorn ja visst, men även för värmen. För ni skall ju inte tro att mina element är påslagna än, nej nej dom e lika kalla som dom varit hela sommaren *burr* Då e det tur att man har mysiga duntofflor man kan smyga in sina kalla fossingar i och värma sig.

Förkylningsstatus
Idag hostar jag som en gammal tant. Ja ni vet så där rossligt och djupt som tanter som rökt för mycket gör. Men och det är det som är possetivt, brukar det vara slutet på mina förkylningar, så jag ser framtiden an och hostar vidare!

Shopping laddning
I morgon är det seriös shopping som gäller! Mycket seriös sådan dessutom! Jag och C skall slåss med massa andra galningar redan när dom öppnar och vi hoppas självklart på att göra fantastiska fynd! Jag tänker leta efter stickat i olika former, kanske en jacka och massa klänningar. Jag har ju på äldre dar blivit en klännings tjej å det är ju så kul! Eftersom jag inte kommer att ha några träningsresultat att redovisa i morgon lovar jag att redovisa shoppingresultat istället!

Inga kommentarer: