10 nov. 2008

Återblick på helgen!

Nu har det återigen varit helg och aldeles förlite uppdatteringar på bloggen! Följande har hänt medans jag har varit borta!

Fredag
Sjukt mycket jobb på dagen följt av en födelsdags/qwiz kalas i huddinge! Kalastrevligt på alla plan och att mitt lag tillslut hamnade på 2 plats gör saken inte värre! Roligt, roligt som min kusin Lina hade sagt!

Lördag
Mässdag iÄlvsjö. Blev grymt besviken även i år på Allt för Hälsan mässan. För lite träning och för mycket piller (som många andra har skrivit). Men jag skrotade i alla fall runt nån timme innan jag tappade sugen och gick med beslutsamma steg därifrån!

Söndag
Fars dag! å jag firade självklart min gamle fader stort tillsammans med syster, svåger, svågers syster och deras far. Middag på Blå dörren vid slussen, ett typiskt "pappa mat" ställe som serverar hederlig gammal husmanskost. Efter middagen begav vi oss mot bion och såg den nya Bond filmen. Det va en riktigt bra action men någon Bondfilm va det inte enligt mig. Hade det inte varit för M (Judie Dench) så hade den kunnat gå som vilken "pang-pang" film som helst!

Tänk vad en helg kan gå fort när man har roligt!

Inga kommentarer: