2 sep. 2008

Vakna med Ciz

Återigen tisdag, återigen morgonträning med Ciz och precis som förra gången återigen lika trevligt som vanligt!

Jag va pigg när klockan skulle ringa, jag va nämligen redan vaken. Det gick dock över ganska fort och när hjärnan hade insett att jag skulle aktivera mig så den ifårn (som vanligt). Men det rådde jag ganska snabbt bot på! Det kändes både lättare och skönare att träna i morse, det kan iof bero på att jag inte hade rört på mig på ett par dagar (livet komemr emellan ibland) eller så va det så enkelt att jag börjar komma tillbaka även i spinningsadeln! Sen att min träningsvärk i ljumskarna efter förra veckas "löpning" äntligen har släppt gjorde ju bara saken ännu lättare!

Nu e det en dags arbete framför mig, men snart snart ska jag träffa allas våran Puma för ett efterlängtat pass bland hantlarna! Jag undrar bara vad jag ska träna?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hugah. Spinningrumpan känner fort igen sadeln och den ömmar inte mer...men det tar nån gång eller två. För mig som även hade tid med core så ömmar nu magen. Det var jobbigt, men ändå inte..kändes som musklerna inte fanns och därmed funkade inte några övningar. Hoppas på bättre lycka nästa gång. Men sakta men säkert borde väl musklerna återfinna sig...
Ryggen däremot var stark! Inte undra på, efter att konka på 9 kg Max...

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Mmm jag måste me börja köra Core lite mer frekvent, det är synd att jag inte hinner stanna kvar den extra halvtimmen på tisdagar bara!

Max, inte bara söt bebis alltså, även ett bra träningsredskap *s*

Anonym sa...

vi kanske kan hitta någon annan tid som passar...