10 sep. 2008

Hälsningar från soffan!

14 timmars sömn, varm laktosfri mjök med Vicks och en beslutsamhet att INTE gå till jobbet idag verkar vara receptet på en elak hals och en kroppstemperatur som är högre än normal! När jag vaknade vid halv tio i morse (så länge sover jag inte änns på helgen) kände jag mig faktiskt lite piggare än igår. Visst jag ska hålla mig stilla och ha tråkigt hela dagen idag, men om det leder till att jag mår som vanligt i morgon är det ett billigt pris att betala!

På tal om Vicks! På påsens baksida med väldigt liten text står det att Vicks kan ha "viss laxerande effekt". Jag har skrivit om det tidigare men jag kan inte låta bli att skriva igen, vadå viss?!? å jag åt inte änns en halv påse under hela dagen! Innan jag somnade igår va jag fastlåst i ett litet rum här hemma i ca 1 timme och jag tackar de högre makterna att jag faktiskt hade hunnit hem!

Inga kommentarer: