15 juli 2008

Trist inlägg om AJ

Usch! Det känns som om den här bloggen börjar likna en Aj och Fan blogg istället för en Träningsblogg och det enda jag skriver om är mina krämpor istället för euforisk träning och endorfinpumpande verksamheter. Jag hoppas verkligen att det snart blir ändring på detta, men just nu e jag ganska skeptisk!

Idag är det precis en vecka sedan jag fick mitt fina gips på handen och fram tills igår har det gått oförskämt bra! Visst har gipset varit ivägen och visst har det varit bökigt att göra allt med vänster hand. Men förutom det har allt flytit på bra, fram tills idag! Nu börjar det verka i axeln, det domnar lätt i höger överarm och magen har sagt upp sig efter de starka anti inflamatioriska medicinen! Det sistnämda kan jag iof ta, men axeln känns inte lika kul! Jag som sett fram emot och packat ryggsäcken för ett spinningpass med Pia i eftermiddag får nog tänka om och istället inrikta mig på sjukgymnastiken som börjar på torsdag! Inte till närmelsevis lika roligt som svettig spinning, men i dagsläget troligtvis mycket nyttigare! Men som ni vet så e ju människan funtad så att allt man inte får är roligt, mycket roligare än det man ska göra tyvärr!

Inga kommentarer: