16 juli 2008

Sista dagen och en början på något nytt

Idag är det sista dagen med gipset (hoppas jag), för i morgon ska jag till sjukgymnasten och plocka bort detta elände som har begränat mig i min framfart! Nu ska jag bara be snällt till läkegundarna att dom har skött sitt jobb så jag inte åker på 10 dagar till i mitt "fängelse"!

I mina drömmar kan jag dock ducha normalt och TVÄTTA HÅRET i morgon kväll! Jag kan gå och träna som jag vill och jag kan äta mat med kniv och gaffel på restaurang! Det har ju blivit en hel del plock- och hämtmat de senaste dagarna för mig. Både för att jag inte kan skära maten normalt både när jag ska äta och tillaga den, men även för det lilla problemet med disken! Då e det lättare att hämta färdigt och kasta kartongen!

Jag tog även beslutet att sluta med min medicin i tisdags eftersom den gjorde mig helt galen. Jag blev illamående (jag tror mig veta hur man mår när man e gravid och vill kräkas hela tiden), jag svullnade upp och jag blev trött som en zombie! Illamåendet har nu gått över så att jag kan fungera normalt men jag känner mig fortfarande som en Michelingubbe och magfunktionen är väll fortfarande inte den bästa! Men jag hoppas att det rättar till sig inom en snar framtid!

Kvällsplaner
Men jag har faktiskt planer för kvällen med, inte bara för morgondagen! Jag ska möta upp H med kusin F, F och A för att "göra stan" en onsdagskväll! Det kommer bli en kackafoni av guds nåde med båda systrarna med på "tåget" och jag ser fram emot mycket skratt fniss och möjligtvis en sång eller två!

Inga kommentarer: