1 juli 2008

Host, host, host och Coculana!

Gaaahhhhhh... min hosta började bli bättre i slutet på förra veckan, men NU är den värre än någonsin. Jag tog tag i det i morse och ringde till VC efter en natt i stort sätt utan sömn. Det enda sättet att somna var att lägga sig i soffan, bulla upp kuddar och liksom halvligga. Då slutade hostan i alla fall så pass länge så att jag kunde somna!

På VC fick jag den "braiga" hostmedicinen, som jag förövrigt bara kan dricka på kvällarna innan läggdax då jag egentligen inte tål den. Men eftersom denna torrhosta gör mig så smått galen, så hoppas jag att det på detta sätt går över!

Å i övrigt, tja det blir lite träning pga denna för*annade hostan, men å andra sidan så händer det lite andra roliga grejer i mitt liv just nu, så jag kommer igen!

Inga kommentarer: