19 apr. 2011

Att gå på små moln!

Under helgens Blogger Bootcamp fanns det finska företagen Footbalance på plats och till min förtjusning bjöd företaget alla deltagare på en individuell fotanalys och tillhörande sulor! Helt fantastiskt!

Jag såg till att göra mina sulor ganska tidigt på lördagen, vilket ledde till att jag kunde byta ut sulorna i mina inomhusskor och sedan träna med mina egna istället!

Snacka om skillnad!

Igår bytte jag ut sulorna i mina “fusk Converse” och fötterna tackade mig med att kännas som att gå på som små moln och idag inviger jag dom i mina löparskor här på jobbet! Dessa små rosa godingar kommer att bli mina ständiga följeslagare, både i gym:et och utanför! Lita på det!

footbalance De rosa sulorna i mina löparskor!

Jag (och mina fötter) vill på detta sätt rikta ett stort TACK till Footbalance och Blogger Bootcamp att jag fick bekanta mig med dessa små underverk! Är du intresserad av att göra egna och uppleva hur glada dina fötter kan bli, är mitt tips att besöka det närmaste, av de utvalda, Inter Sport butikerna som gör sulorna i butik. Vilka butiker du kan göra det i hittar du här!  Det kostar ca 600 kronor och tar ungefär 10 minuter från ax till limpa!

Inga kommentarer: