3 dec. 2010

Träning, invägning och bebismys

Åhh vilken underbar torsdag det blev tillslut (om man bortser från stressen på jobbet då förståss) och jag hoppas att helgen går i precis samma tecken!

Itrim-träning och PoWorkout!
Åkte direkt till Itrim i Liljeholmen efter jobbet för att snurra 3 varv i cirkeln! Det va väll ingen träning som går direkt upp till träningshimlen och lägger sig på förstaplatsen, men det va ändå helt OK och jag blev tillslut både svettig och fick upp pulsen rejält med hjälp av steppbrädorna!

När så tre varv var avklarade gav jag mig på PoWorkout och körde programmet platt mage innan jag var tvungen att rusa ut från träningsavdelningen ut mot vågarna och veckans invägning!

Jag har, på två veckor gått ner 0,6 kilo. Det är inte många kilo vi pratar om men det var ett minus i stället för ett plus och jag får vara nöjd med det! Jag vet ju hur min kropp fungerar och att den skulle börja reagera på att jag stoppar i mig “riktig” mat hade jag redan förutsätt!

Nu har jag 1,9 kilo kvar till “drömvikten” 65 kilo! Det är sjukt lite om ni frågar mig, men dit ska jag ta mig det har jag bestämt!

Bebismys!
När jag var klar på Itrim var det så dags för dagens verkliga höjdpunkt! Bebismyset! Jag tog det långa benet före det korta och åkte raka vägen hem till lillsyster och svåger för veckans höjdpunkt! Den lilla killen växer så att det knakar, börjar få sina egna  karaktärsdrag och verkar njuta av livet tillsammans med sina föräldrar!

Mosters hjärta sjunger och ler ikapp med den sol som alltid lyser på min mosterhimmel!

2 kommentarer:

ÄtaTränaKämpa sa...

Nilla, jag är så jäkla imponerad av din viktnedgång!

GymGlam/Caroline Nilsson sa...

Superbra jobbat! Du är snart där, heja!!