6 dec. 2010

Skitdag!

En katastrofdag! Jahapp så är det! Jag startade nämligen dagen med att försova mig och då blir hela dagen förskjuten på något sätt!

Lägg där till att beslut har rivits upp, skrivits om och rättats till. Jag glömde kortet för att ta mig in på jobbet och in i datorn hemma och magen protesterar eftersom jag inte kunde hålla mig undan pepparkakorna igår eftermiddag (men jag åt bara en). Min mobiltelefon har ingen kontakt med SIM-kortet och jag kan inte den nya PIN-koden i huvudet och träningskläderna ligger hemma eftersom jag hade exakt 10 minuter från uppvaknande till att jag klev på bussen i morse!

SKITDAG helt enkelt!

Men det bästa med sådana här dagar är att dom går över och i morgon kan det bara bli bättre! Så jag biter ihop och blickar framåt! Allt kan ju bara bli bättre!

Inga kommentarer: