9 dec. 2010

Ibland blir det precis tvärt om!

Bara för att jag tidigare idag skrev att jag har svårt att gå till Itrim och deras cirkelträning, så hamnade jag där idag efter jobbet. Detta berodde på att jag 1. missade Yogan med 10 minuter, 2. jag inte hade några spinningskor med mig i träningsväskan idag. Så istället för att åka hem blev det alltså ett par varv i den nu så välkända cirkeln.

Idag gick det riktigt bra faktiskt! Jag känner att jag, trots den eländiga ryggen som ställer till det lite för mig, har fått ganska mycket mer flås när det gäller hopp och studs. Flåset på spinningcyklarna har jag, men det är en helt annat flås när det kommer till att hoppa, springa eller på annat sätt bära upp min egen vikt.

Det kan ju även ha att göra med att jag har gått ner ett par kilo, men i alla fall!

På tal om kilon så ställde jag mig på vågen ikväll här hemma. Jag ska verkligen inte ropa hej än, men det ser bra ut! Det enda som bekymrar mig är att jag har den kvinnliga veckan på intågande och jag kommer att samla på mig en hel del vätska i kroppen under de kommande dagarna. Men den som lever får se och nu har jag ännu mer att kämpa för!

Inga kommentarer: