29 juni 2009

Strul och krångel!

Gahhhhh, det e f*n att va sjuk om man ska ha hjälp, det inser man ju när man ska försöka få till ett besök hos en handkirurg. Inte nog med att man ska få en remiss registrerad hos en doktor, man ska även få tid innan semestern då hela härligheten stänger, man ska ringa och tjata, ligga i rätt kö och få prata med rätt person. För mig har allt detta tagit hela morgonen till förfogande och fortfarande vet jag varken ut eller in och har heller inte fått några klara besked.

Men, och detta är det enda positiva med allt detta, jag tror att den jag pratade med på andra sidan verkade förstå att jag inte kan gå så här hela sommaren, så förhoppningsvis ringer dom snart och säger att jag får komma och hälsa på dom!

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

håller tummarna

Em Löfgren sa...

det här landet är proppfullt av krånglig byråkrati!! sjukvården är en djungel för att intala om skolväsendet! och fy fan om det är nåt med försäkringar som krånglar!! uschu usch Koppla mig hit och koppla mig dit! jag dör!