1 juli 2009

Shopping och handstatus

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det här med att inte kunna träna i den mån man själv vill blir snart en dyr affär! För vad ska man annars göra efter jobbet, om man inte går på stan och shoppar? *s*

En tanke och en annan handling…
Jag hade ett (eller egentligen två) mål för gårdagens shopping. Jag skulle köpa en väska för helgtripper. Visst har jag väskor så att jag kan bada i dom, men jag har ingen sån där lagom när man åker bort över helgen, en sån där liten på hjul va tanken. Men istället för att komma hem med just en sådan, fastnade jag på Stadium och botaniserade i rean. Resultatet blev en gul Adidas tröja, ett vitt Nike linne och ett par vita Nike shorts och inte en endaste väska!

Handstatus
Än har jag inte hört något från farbror doktorn, men jag har fått ett nummer och jag vet vart dom har skickat remissen. Alltså ligger jag på som en igel och ringer varannan dag för att höra hur det går.

Det onda är lite från dag till dig. Vissa dagar känner jag bara ingenting, som ett status noll, och andra dagar, som idag, gör det ont från sidan av halsen ända ner i handen.  Det är alltså dagar som idag som man inte gillar läget och vill ha hjälp helst igår!

1 kommentar:

Träningsglädje sa...

men! ingen väska... och ingen doktortid... bra att du iaf fick ut nånting av gårdagen... även fast det inte går att packa kläder i kläder.