6 juni 2009

Födelsedagsmingel!

Igår var jag hemma hos allas våran VR Terese och hennes Glenn och minglade på hennes 27 års dag.Ni Det bjöds på buffé med grillat, tårta, kakor och annat godis. Väldans trevligt va det!

Usch, jag inser precis att jag är exakt 10 år äldre än Terese och vi pratade faktiskt lite om den stundande 30 års krisen under gårdagen. Ni som var med då, vet att jag började krisa vid 27 och höll på i tre hela år. Men å andra sidan så hade jag väldigt roligt under de åren, så Terese du har det faktiskt en ganska latjo tid framför dig!

Idag är det lördag och just nu tvättas det kläder för fullt nere i tvättstugan. Sen blir det en “snabbis” in till staden för att sen åka hem igen för lite fix och ikväll blir det sedan Party!

Men innan allt detta, kaffe! Skål skål!

1 kommentar:

Miss Agda sa...

Låter trevligt, fest efter fest:-)
Jajamen, jag har "hängt" med din mor en hel del på sistone:) Vi var som sagt hos henne&B hela kvällen igår och idag var vi på stan med dem. Deras lgh är superfin, framför allt köket!
Kram