4 dec. 2009

Flow en fredag!

Fredag utan AW är ingen fredag, då e det tur att man kan välja vilken typ av AW man vill ha!

Flow
Jag gick till gym:et idag med hopp om att få köra den nya Flow koreografin. Tyvärr blev det inte så, eller i alla fall inte hela passet utan bara en uppvärmningslåt och de två “kampsports låtarna”. Allt annat va precis som vanligt!

Så det blev lite anti klimax för mig, men resultatet blev ändå ett väldigt skönt träningspass och en perfekt after work!

Middag
Väl hemkommen har jag nu mumsat i mig dagens middag, Stekt fläsk med löksås! Superenkelt och riktigt, riktigt gott om man frågar mig!

DSC01016 Stek fläsk och  lök, lyft upp fläsket (men låt löken vara kvar), vispa ur stekfettet med en skvätt vinäger, i med grädde och låt puttra i någon minut. Red sen såsen med Fransk senap och låt det hela koka ihop! Här serverad med gul paprika!

Nu ska jag krypa upp i soffan, slå på TV:n och njuta av att det är fredag!

Inga kommentarer: