16 dec. 2009

Blogger Boot Camp 2010!

Förutom Nike Conventet, som går i januari,  är Blogger Boot Camp en av mina årliga höjdpunkter inom träning och NU är det så dags att anmäla sig!

2864_76142126830_639031830_2203693_4618656_n Deltagarna på förra årets Boot Camp!
Foto: Jane

För dig som inte har varit med, kan jag bara säga slå till, var med! Det är en helg full av träning, glädje och framförallt fantastiska människor! Du behöver inte vara bäst, du behöver inte känna dig utanför, istället går helgen ut på att vi tillsammans har roligt, tränar och skrattar!

De fantastiska tjejerna som i år står för arrangemanget är Jane, Sofia och Terese och Blogger Boot Camp siten hittar du här!

Jag hoppas vi ses, för jag är där, det kan jag lova dig!

6 kommentarer:

Sofy sa...

wow. Tack pernilla! Man blir ju tårögd!

Felicitas sa...

Fantastiskt härlig läsning Pernilla, varmt välkommen även i år!!

Spark i baken sa...

Du e SÅ välkommen :-) Grymt!

Anna sa...

Längtar redan!

Matilda sa...

Roligt att du också ska gå på blogger. Jag gick aldrig förra året men det ska jag definitivt göra i år.
Ska du på några fler konvent än blogger och Nike?
Kram Matilda

Ulrika sa...

Klart vi ses där!