10 dec. 2009

En LÅNG dag och en god lunch!

OK, vi börjar med det mest påtagliga, träningsvärks statusen!

Ont i: framsida lår, övre magmusklerna, axlar och utsida nacke (?)! Lägg där till ont i fötterna efter en kväll som vikarierande bartender på jobbets julpub och ni har ungefär hela sammanhanget!

Idag har jag alltså vilat mig iform, i morgon tänkte jag dock träna lugnt för att på lördag köra skiten ur mig på Cross Fit!

Och på tal att vila sig i form! I går var jag och min Coola vän Sara och käkade lunch! Var vi åt, på Planet Fitness så klart! För även fast man inte tränar kan det va ganska trevligt att ses på ett gym!

20091210141925

2 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Undringar kring tröjorna som du fixade/tryckte till rosa bandet-spinningen.. Kostade på ett ungefär? Vilka anlitade Du? Hur lång tid tog det?

Ha en urskön helg!

Åsa sa...

Härligt med träningsdate! Like it! Ses vi på crossfit i morgon? Kramar