26 sep. 2009

Ytterliggare ett flyttlass!

Idag går flyttlasset för lillasyster och svåger, men jag sitter hemma! Nu kan det tyckas att jag är en lat syster som inte vill hjälpa till, men så är det inte. Jag är bannlyst i detta flyttlast eftersom det bara är stora möbler kvar och svågern har pratat snällt med sina starka kamrater som med lätthet kommer att kunna bära upp dessa de 3 trappor (utan hiss) upp!

Själv är jag således i väntans tider! Idag kommer min "nya" soffa, dvs systers gamla soffa (hej återvinning) och den nya hallmöbeln. Jag hade en plan att göra om mitt vardagsrum tills idag, men av det har det tyvärr blivit ganska lite av!

I morgon tror jag dock att jag ska åka upp till syster och se hur dom fått det och alltid finns det väll någon bok-kartong man kan packa upp!

Inga kommentarer: