3 sep. 2009

Ordningen är återställd!

Vilodagen är över, tacka vet jag spinningsalen!

Spinning 55 minuter
Efter jobbet så var det äntligen dags för ett spinningpass igen och även fast det bara var en dag sedan, kändes det som en evighet! Direkt efter jobbet hastade jag iväg till Odenplan, det var en klass med min gamla arbetskamrat från Gröna Lund (ja det e typ en evighet sen) som höll i det därav val av klass och center.

Det va en helt OK klass med mycket backar, mycket motstånd och mycket jävlar anamma och jag kände att jag hade ganska mycket energi i kroppen efter gårdagens vila från gymet. Det e faktiskt märkbart vad lite vila kan göra med ork och vilja!

Nu är snart den här veckan slut och i morgon är det fredag igen! Det e nästan lite ruggit vad fort veckorna tickar fram, det säger väll bara PANG så e det jul! Skrämmande!

Inga kommentarer: