1 okt. 2009

Klok som en bok!

Jag har fyndat idag, eller fyndat och fyndat föresten, det blev ganska dyrt tyvärr, men fyndat har jag i alla fall gjort om  man tänker på innehållet i påsen jag släpade hem. Den var tung och fylld med kunskap och lärdom!

DSC00831 

Böcker är kunskap sägs det ju och nu ska jag alltså lära mig massor. Fynden jag gjorde idag var: Den perfekta träningsmaten, Personlig träning med Oscar Nilsson, Träna på 15 minuter, LCHF-dieten och slutligen Fyrvaktaren av Camilla Läckberg (ja lite skönlitteratur måste man ju unna sig!).

Men sanningen att säga skulle jag kunna handla fler, däribland Styrketräning för kvinnor av Elin Sundell och Stora boken om styrketräning, men jag var tvungen att välja bort! Så för Er som känner för att göra riktigt bra fynd av tränings/mat böcker, åk till Åhlens!

Å när jag ändå pratar om böcker tänkte jag bjuda Er på en bild från min syster och svågers vardagsrum i helgen!

DSC00829 Å detta mina vänner är bara delar av deras boksamling…. ni förstår att jag hade att göra va?

2 kommentarer:

Mikkan sa...

Kul med LCHF! Jag personligen gillade inte kokboken jättemycket, tänker mat på ett lite annat sätt. Men, har läst mkt om LCHF, så om du har några frågor eller funderingar är det bara att komma till mig. :)

Mattias sa...

Kul med böcker. Speciellt träningsböcker. Vad kostade böckerna på Åhlens?

Kanske du kan hjälpa mig att välja vilken bok jag skall läsa