16 sep. 2009

En lång dag!

Det blev ingen träning för mig igår, jag fastnade nämligen på jobbet i ett ärende som var viktigt att lösa innan jag gick hem! Nu kändes det faktiskt helt OK att fastna på jobbet, det har nämligen inte hänt på väldigt länge känns det som och ibland får man helt enkelt inse att det händer!

Nu sitter jag¨återigen vid min arbetsplats och laddar inför dagens utmaningar. Jag har en, rent ut sagt, helvetes dag idag med en massa möten mellan 9 och 16.30. Ni vet en dag när man i princip bara springer mellan olika lokaler, lyssnar och sedan springer vidare! Dagen går iof ruskigt fort, men jag blir å andra sidan rusigt trött!

Därför har jag gjort en deal med mig själv. Jag ska ut och röra på mig under lunchtimmen! Vi får se hur det går med det, men ambitionen finns i alla fall där!

Nu ska jag ladda med en stor kopp kaffe!

1 kommentar:

Miss Agda sa...

Hoppas du överlever dagen :) Lite lunchmotionering låter iaf toppen!
Kram