10 sep. 2009

MR undersökning

Snart ska den här bloggen bli den träningsblogg den en gång varit, för idag har jag tagit det första steget (efter den "misslyckade" operationen) mot klarhet under en MR kamera!

Jag fick så klart inte titta på bilderna men får lita på röntgensköterskan att dom såg bra ut och att jag låg still som jag skulle. Dock fick, eller rättare sagt rekomenderade hon att jag skulle låta bli att gå och träna efteråt så jag fick snällt, efter lite vila, gå i affärer och sedan åka hem. Men det gjorde inte så mycket eftersom hela högerarmen är ganska "vattnig" och svullen just nu efter div kontrastvtäskor!

Nu väntar jag in nästa måndag då jag ska göra en nervundersökning och sen ska jag tillbaka till farbror doktorn som förhoppningsvis hittar var det ligger i kläm och kan göra något åt det!

Inga kommentarer: