5 feb. 2009

Vila för mina stackars muskler!

Jag va ganska kaxig igår och sa att det kudne varit värre, idag tar jag tillbaka precis allt! Det kan inte bli värre, eller jo det kan det nog. Men just nu känns det inte så!

Vilodag
Min kropp behöver vila och jag låter den göra det! Idag ska jag inte göra någonting annat än att äta middag hemma hos min ömme fader efter jobbet! Det är nog bra det, för i morse i duchen fick jag bortprioritera hårtvätten, jag fick nämligen inte upp händerna till håret! Det tog helt enkelt totalt stopp!

Igår fick jag dock lite handlat på vägen hem! Jag införskaffade mig 2 nya träningströjor från SOC, billiga och bra! Helst hade jag velat ha en militärgrön att matcha min gröna bandana (ja man måste ju va fin me), men se det fanns det ju ingen, grönt e liksom itne vårens färg! Men jag fick både en svart och ruggit ceriserosa att matacha till de snygga rosa skorna från Nike!

Nu måste jag ha mer kaffe!

6 kommentarer:

Cizzi sa...

Hur löjligt det än låter så är det roligare att träna i matchande och snygga kläder ;)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hahah ja jag vet... i tisdags hade jag de nya rosa skorna, en rosa tröja och en rosa bandana och jag fick faktiskt en komplimang *S*

Anonym sa...

Ska du med i morgon bitti då? jag vet inte hur jag ska komma upp annars..

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ciz: jajjemensan... jag kommer på spinnignen men hoppar över core:en....

Anonym sa...

Good enough for me!

Anonym sa...

Dagens vinnare är ....Pernilla....eller Hur man förstör en fullständigt perfekt fredag?

Cy30 på Hötorget kommer jag inte gå på fler gånger på fredagar. Vad hände? Vad tusan var det där?