2 feb. 2009

En gångstil från avgrunden!

Jag va nog tröttare än jag kunde förstå igår eller ibland är det tur att man e singel!

Trött så trött
Jag kom hem, jag åt 2 mackor (jag vet helt fel en söndag, men det va en anorlunda söndag igår) för att få lite energi, somnade nästan o soffan och blev väckt av att telefonen ringde, det va A som skulle väcka mig för att jag skulle hoppa in i duschen! Mina vänner känner mig ganska bra! *S* Duchade, åt lite keso och ramlade i sängen 19:30, somnade och sov till 7 i morse! Sammanfattningsvis kan man kanske säga att jag var mer trött än jag kunde förstå igår och för en gångs skull va det nog tur att jag e singel så att jag inte behövde vara det minsta social med någon annan än mig själv!

Träningsvärken
Idag har jag ont i princip hela baksidan av kroppen! Baksida ben, rumpan och ländryggen där den senare är värst! Att ha träningsvärk i ländryggen är ingenting jag är bortskämd med, men idag göra den så att jag har lite svårt att "starta upp" när jag ska ta mig någonstanns, sen att gångstilen inte är den vackraste (om den nu någonsin är det) bjuder jag på!

Idag har jag, som ni kanske förstår, vilodag! Men i morgon brakar det loss igen för då ska jag PTträna, men mer om det i morgon alltså!

1 kommentar:

Cizzi sa...

Vad lyxigt med vila! Jag har 3 klasser idag, 2 imorgon, 1 på onsdag och 1 på torsdag. Seeen får jag vila på fredag =)