4 feb. 2009

Dagen efter eller det kunde faktiskt varit värre!

Förutom att jag e oförsvarbart trött verkar kroppen inte bråka med mig nämnvärt idag!

Träningsvärken
Jag vaknade upp, tröttare än trött och efter 1 timmes snozande (fy på mig), hoppade eller fel, tog mig ur sängen och kände efter! Hur mår kroppen?!? Döm om min förvåning när det faktiskt inte är överjävligt vilket jag trodde att det skulle vara! Visst, det känns både i ben, bröst och armar, MEN jag har faktiskt varit med om värre! Och med tanke på hur hårt vi körde igår, måste detta helt klart bero på den fantastiska stretchen!

Å vad lär man sig av detta? Jo att man ska ta sig tid, även själv, att stretcha ut sina muskler efter avslutad träning! Så skärpning Svensson, mer stretch och yoga till mig! Det senare är "ordinerat" av PTn förövrigt, så det e väll bara att genomföra *S*

Övriga planer idag är att efter jobbet, oavsett om jag hinner till SuperPia eller inte, träffa Puman och både träna och snicksnacka! Men mer om det senare, nu ska jag nog ta tag i lite jobb!

Inga kommentarer: