18 dec. 2007

Tisdagen 18/12

Överkroppsträning
Då var dagens träning avklarad, en timme på gymet med fokus på överkroppen! Armar, axlar och lite bröst blev det och passet var avklarat på 45 minuter! Perfekt om ni frågar mig! Magen undrar ni nu, jo då den får sitt, men inte idag utan en annan dag!

Egentligen skulle detta pass, enligt planneringen, legat redan igår. Men eftersom jobbet igår hindrade mig från att änns vika en tum från min skärm mellan 8 och 4, fick jag helt enkelt skjuta passet en dag. Detta leder tyvärr att jag inte får en dags vila emellan styrkepassen, men det e smällar man får ta och framförallt e det snart jul, å då ska jag ju faktiskt vila rätt mycket!

Bowling
Ikväll skall jag spela bowling! Jag kan inte spela bowling, jag är faktiskt rent ut sagt usel på denna sport! Men som den goda medarbetaren jag är, så tänker jag göra ett vackert försök! För som Puma sa igår, det finns ingenting som heter bowlingskicklighet, det handlar om tur! Å i den frågan är jag den första som håller med!

2 kommentarer:

Puma sa...

du får berätta om bowlingturen idag (onsdag)!! :-D

Anonym sa...

Jag är också helt värdelös på bowling. Man kan lika gärna ta en trisslott..är ung. samma grej. Antingen har man tur eller inte, och oftast inte. Och vinner man så har man glömt det dagen efter ändå....vlket sällan händer.

Själv har jag skrapat bilen i -5 grader utan vantar. Brrrrrr