23 dec. 2007

23 december

Guldfärgad shopping
Så här dan före dopparedan är brukligt att man sitter med pannan i djupa veck och funderar ut julklappsrim till höger och vänster. Men inte för mig och inte idag, nej istället har jag roat mig med lite egen shopping och fotboll!
Åkte en sväng till staden för få mig en julaftons outfitt, hittade inget rött men däremot massor i guld, så jag kommer se ut somen snygg julgranskula i morgon va det tänkt! Ska försöka få bildbevis för den nyfikna under morgondagen!

Fotbolls söndag!
När jag väl kom hem har eftermiddagen bstått av fotboll! Först Zlatans Inter mot Milan och nu El Classico dvs real Madrid mot Barcelona.
Jag har även skakat liv i min gamla video eftersom svågern inte har TV4 Sport och dessutom inte skulle vara hemma, så som den snälla Nilla jag är, spelar jag alltså in El Classico!

Inga kommentarer: