16 dec. 2007

Söndag den 16/12

Söndag, en tid för eftertanke och plannering

Helgen som varit
Efter att ha startat helgen sorgligt har resten varit allt annat än just det! Igår va jag en sväng i stan och slogs med alla andra som var där, sprang på systemet och fixade födelsedagspresent till A som fyllde år! Åkte sedan hem för att sedan åka tillbaka mot staden och hem till A med vin. Vi satt hemma, sippade på det röda goda, fixade naglarna (eftersom även hon fick ett nagel fixar sett av mig) fnissade och pratade skit hela kvällen! Vid 1 vände jag hemåt igen, lagom tidigt och lagom fnittrig!

Idag har jag placerat mig själv framför TV apparaten för en dag i sportens tecken. Har både sett Anja vinna och grabbarna klara sig väldigt bra i stor slalom. Nu är det skidskytte och om några timmar börjar Sverige-Finland i hocky! Om ni tittar på hockyn, håll utkik efter nr 32!

Så när jag inte tränar själv vilar jag ögonen på vältränade idrottsmän!

Plannering
Inför nästa vecka ligger en plannering. Förutom att jag kommer att jobba hur mycket som helst mån-ons ska jag göra en riktig ordentlig träningsvecka med både ordentligt med styrketräning men även spinning och BC! 7-8 pass lär det bli och jag längtar redan!

1 kommentar:

Puma sa...

Jäklarns vad du ska träna! Skicka hit planeringen så ska jag se vilka pass jag också kan pricka in!!!!