26 apr. 2007

Sommarkänsla!

När solen lyser som starkast så gick jag in!

Axlar

Jag vill ha axlar man kan bära en väska på utan att den hasar! Jag vill ha axlar så man kan visa sig i små linnen utan att skämmas ögonen ur sig. Jag vill helt enkelt ha ett par axlar!

Vill man ha det och inte är född med dom, då får man träna dom och det va precis vad jag gjorde idag! Baksida axel i maskin, axelpress och drag till hakan i superset med skivstång samt stående flyes med hantlar (som vanligt först 3*8, sen 1*8, 1*10, 1*12 med fallande vikter). Det va inte lika lätt på gymet idag som häromdagen, men det hade jag inte räknat med heller!

Avslutade passet med 2*30 sek i skakmaskinen för axlar, biceps och triceps!

Sommarfeeling

Ja det e värkligen sommarfeeling i luften idag! Springer omkring med klänning, barbent med ballerinor på fötterna och njuter! Synd bara att det inte är lördag så man kunde få va ute och äta glass!
Bilden är lånad från hm.com

Inga kommentarer: