24 apr. 2007

45 min humor!

Hahaha! jag har varit på SATS Dans! Det mina vänner, det va ren och skär humor! Jag har verkligen inge som helst kordination! Jag går garanterat åt fel håll och jag har ingen som helst aning vad som är höger och vänster! Visst jag blev svettig, men mest träning gav nog gapskrattet i mellan låtarna!


Vi va bara jag och fem till pluss instruktören idag. Som ni förstår så fanns det ingen som helst chans att gömma sig bakom någon, så man fick snällt stå och se eländet i dom stora speglarna. Som sagt va humor va det om man har självironi, och det har jag som tur är!
Bilden är lånad av SATS hemsida


2 kommentarer:

Puma sa...

Ja men Nilla, dans ska ju vara roligt - så du gjorde ju helt rätt!! :-) (Du kan trösta dig med att eftersom passen är gula så ser alla danspass likadana ut, så nästa gång kanske du känner igen några rörelser...)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Vadå nästa gång? Tycker du inte att det räcker med att göra bort sig en gång va? *skrattar*
Men visst, som du säger, dom är gula och får man nu för sig att gå en gång till så har man i alla fall lite mer koll(hmmm eller ja, man kan ju hoppas)!