13 apr. 2007

Roterande träningsverk

När träningsverken är som värst i axlarna, är det dax att sätta fokus på nedre delen av kroppen! Körde baksidan av benen (försöker dela upp benen eftersom det är den, enligt mig, tristaste delen att köra) och la även till lite biceps, mest för att det skulle bli lite skoj!

Raka mark i smith (på step-bräda) och sittande lårcurl för baksidan. Alt. hantelcurl, Hammercurl i CC (med rep) och Puchdowns med rep för bicepsen. Det hela avslutades med 3*30sek i skakmaskinen både för armar och ben! Jag kommer att ha en svidande känsla i armarna i morgon, tro mig!

Funderar på om jag skall gå förbi SATS Telefonplan på vägen hem och köra lite Core, det va två veckor sen nu, och man tappar allt för lätt om man inte underhåller det. Vi får helt enkelt se och framförallt beror det på när jag kommer från jobbet. Skall träffa hantverkarna "runt halv fyra", å ni vet ju hur det brukar vara med hantverkare....

Inga kommentarer: